friday!

nyss ätit lite mat med pappa efter en storhandling av mat och diverse eftersom vi ska grilla grillspett ikväll. så ser min kväll ut för idag, dom flesta kompisar sitter på planet till att åka utomlands nu och jag är sjuukt avendsjuk <3 men till hösten har jag sparat ihop mina money så då jäklar ska jag åka. men jag hoppas alla får det bra magaluf, turkiet och tunisien :) kom hem bruna som pepparkakor och bada lite åt mig bara ;)

shoppade ganska mycket iveckan för jag hade fått lön och det blev bl.a. en jeansjacka, ett linne med silverhalsband, bh, armband till studenten, en blå klocka, skjorta, örhängen och ett par gladiatorskor fick jag med mig hem (y)
klippte mig även hos jessica igår i skoghall, blev braigt. hon kan jag varmt rekommendera, min bulle.



Kommentarer
Postat av: Jessica

Du är den bästa kunden bullen min ;D

2010-06-01 @ 02:05:14
URL: http://ohjess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0