what a twist!

hej godingar! :)
igår kände jag mig verkligen piggare och ingen feber men inatt kom dom konstiga drömmarna tillbaka och feber också.. SKIT! Jag va verkligen sur när jag vakna men inte nog med det så har jag varit svimfärdig hela dagen så mamma tyckte jag skulle ringa till vårdcentralen och nåra timmar senare var jag där och tog halsprov och blodprov :/ proverna var negativa (vilket är bra) men om jag skulle känna mig sämre eller om det inte går över så kan det vara körtelfeber, jippikayjayy va inte kul men håller mina tummar att jag blir bättre.

En hel vecka har gått idag sen studenten och jag har bara luggit hemma, verkligen inte gjort nåt annat så det börjar spritta i hela min kropp efter att göra saker. Hoppas verkligen jag känner mig piggare imorrn då Frida står på kvällsshemat! <3

Fick två filmer och strumpor av mamma när hon kom hem från stan också, gulligt!


gamla bilder från USA









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0