walking on sunshine

"and its time to feel good...?"

Nja inte riktigt, är fortfarande sjuk och det suger allt som finns! Feber har gått ner vilket jag gillar men halsen och magen vill inte hänga med :(
Gick upp vid 11 idag vilket är mycket tidigare än dom andra dagarna och det kändes skönt så jag har orkat med att ligga ute i solen i knappt 1 timme men det ska bli mer snart när de inte blåser så mycket, blåser de hos er också? ;o Gött iallafall med värme och 23 plus så jag ska inte klaga (y)

Syrran kom och sov över igår iallafall, kul med lite sällskap men hon åkte tidigt imorse och skulle jobba. Känner mig glad att jag har lite "sommarlov" i cirka 2 veckor framåt då jag ska försöka hinna med allt jag vill och sen börja jobba, längtar faktiskt.. ;> Lite både och det där men jag tror det blir bra.
Tror min mammut kommer hem snart så det betyder att det inte är länge kvar tills det blir räkor och mys med ma familia! Men innan det ska jag slå på tv:n för att se Brooke/Hogan Knows Best Marathon! love it <3 kanske hinner med lite The Hills också när jag ändå håller på.
puss!




Kommentarer
Postat av: madelene

gött med vädret idag men blåste här med :/ fast va ändå gött så det inte blev supervarmt :) gick också in och kollade på hoogans, jag älskar det, eller jag älskar henne (a) shes perfect! hihi. och the hills <3

2010-06-16 @ 23:03:19
URL: http://www.nattstad.se/madelenenyström

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0