TORSDAG NÄRMAR SIG!!!!

Alltså det är helt sjukt va fort detta året har gått, bara rusat iväg och det är bara tisdag och onsdag kvar sen äre STUDENTEN!! Kände verkligen nervositeten när jag kollade på Frida och hennes klass bal idag, jag kände mig så himla glad och det var då de träffa mig att det bara är ynka 2 dagar kvar sen är hela skoltiden över och det är rätt läskigt faktiskt eftersom man gått iskolan ända sen man va liten plutt, förskolan lixom.
Jag kommer älska att sluta skolan men jag kommer också va så himla ledsen för jag har haft det så bra och jävligt kul.

Jag längtar otroligt mycket och jag är full med energi och förväntansfullhet! Det som återstår att göra är:
tisdag: bodaborg med klassen som en liten avslutning :) på kvällen kolla på Ida och Moas bal!
onsdag: göra testbalfrisyr hos Jessica, vidare till kil för att fixa iordning vårt flak med klassen och sen grilla <3
TORSDAG: STUDENTEN 2010!

Kommentarer
Postat av: madelene

mer uppdatering kvinna! :D :D

2010-06-14 @ 21:34:47
URL: http://www.nattstad.se/madelenenyström

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0