sunshine!

A men tjenare, hihi. Har solat ända tills nu, nästan fem timmar och jag njöt varje sekund, äntligen kan jag sola och va ute på riktigt. På shemat står det härnäst att åka till ida om någon timme <3 helt okkkej superbra, blir att gå ut och gå och prata av sig lite.

Va ut igår med pappa och åt pizza och mjukglass, gissa om ja va mätt efter de.. pappa fick den största mjukglassen jag sett tror ja, ojoj inte snålt där inte ;> här kommer några kort från igår, nu ska jag checka in mina favoritbloggare, madde och jessica. höhö :)










Kommentarer
Postat av: madelene

wow, fem timmar, du är inte dålig du :o jag solade i 1 timmer och 45minuter, höll på att dö är i värmeslag <3 :* söta bilder gummsi!

2010-06-22 @ 18:30:23
URL: http://www.nattstad.se/madelenenyström
Postat av: Jessica

Titta i menyn på min blogg, du står numera med i listan ;D <3

2010-06-22 @ 21:45:36
URL: http://ohjess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0