mörkt eller ljust?

Alltid när sommaren närmar sig så vill jag göra håret ljusare med massa slingor, så som jag och sandra gjorde förra året när susanna och jessica hjälpte oss ;) vi blev riktigt nöjda och så vill jag ha igen fast ännu mer slingor ;o men jag tror jag gör det efter denna månaden är slut så jag har bestämt mig riktigt, är alltid så velig :>

Pappa fyller år idag också, han har bara fått lite småpresenter än men till helgen blire mer. Ikväll bjuder jag och mamma honom på pizza på nån restaurang, blir nog mysigt. Har äntligen kunnat vart ute idag också, solat hela morronen, älskert!
Denna veckan ska jag verkligen hinna med att träffa alla tänkte ja, vill iallafall <3 saknar hela hp3b redan, sådan underbar klass, varenda en! Hoppas man ser skymten av alla i sommar. Och frida som ja inte sett på aslänge. Madde har kommit hem från göteborg också, hoppas du haft kul där gumman. Och annie, ida, moa, anna ja alla verkligen, miss you guys!








Kommentarer
Postat av: madelene

det va nice vetdu :*

hoppas vi kan ses på torsdag eller så gummsi <3

2010-06-21 @ 18:53:20
URL: http://www.nattstad.se/madelenenyström
Postat av: Jessica

Bullen min, du är fin i allt <3

2010-06-22 @ 00:19:08
URL: http://ohjess.blogg.se/
Postat av: madelene

oj, nu såg jag bilderna det gjorde jag inte igår :O sweetheart <3 jag älskar ditt hår hur du än gör, men slingor är ju nice till sommaren :D <3 <3

2010-06-22 @ 18:28:52
URL: http://www.nattstad.se/madelenenyström

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0