inlägg med bilder från veckan!

Yesss, ja vet dålig uppdatering :/ inte haft nån dator ihelgen plus massa jobb och annat skoj.
Lägger upp bilder så ni får se vad jag har gjort bla :) Kommer bli ännu mer dålig uppdatering denna veckan för jag jobbar tisdag, onsdag, fredag, lördag och söndag.. gad ja kommer va sleten kan jag lova! Men va glad jag kommer bli sen när lönen kommer.

Ska kolla ny, bra och dyr plattång att köpa för studentpengarna :) vet ni nåt bra märke och vart finns det isånnafall?

PUSS!





Bilträff/utställning istan.




Lyxmilkshake på MAX, gjord av michael ;) yummie




Midsommar hos Ida, på bilden frida och moa :)




Värdinnan ;)




Annie :)




Kalas för pappa.




Tårta ofcourse

Kommentarer
Postat av: madelene

mysiga bilder snuttan <3 åh, vad glad du måste bli sen när lönen kommer, den borde bli fet eftersom du jobbar helger :D även fast det kanske inte är roligaste sättet att spendera den på :) bra också, nu påminde du mig om platttången som jag tänkte blogga om fast jag glömde bort det den dagen :D hihi. säg till om du hittar(köper någon bra! <3 <3 <3

2010-06-28 @ 22:48:26
URL: http://www.nattstad.se/madelenenyström
Postat av: saroos

hihi tack gumman min! go du är <3 jaaa verkligen, jag längtar! idag jobba ja till halv 7, feting trött är ja ;/ hihi im so good! bra att ja påminde dig då, det gjorde du för mig med när vi träffades på bergvik och du skulle kolla plattång (a) jag ska kolla på åhlens, min syster har köpt en asbra där. PUSS <3<3<3<3<3

2010-06-29 @ 20:16:48
Postat av: madelene

ja, jag ville ju helst köpa en på bergvik för att jag fick presentkort av tommy där som han sa att jag borde köpa en ny plattång för eftersom jag klagar så på min ;) hihi. för den jag och carro hade tillsammans när jag bodde hemma fick jag ofc inte ta med mig när jag flyttade och den tillverkas inte längre fast den är underbar :( så ville köpa en sån som markus har men hittar den ingenstans :c åh, vad är det för någon din syster har då? :D btw, jag glömde min mobil i andreas bil och sen när han har kommit hem så har jag inte kommit ihåg att hämta den så ska göra det snart :* just so you know <3 <3 <3

2010-06-29 @ 22:21:35
URL: http://www.nattstad.se/madelenenyström
Postat av: Jessica

GHD!!!

2010-06-30 @ 14:05:18
URL: http://ohjess.blogg.se/
Postat av: saris

hihi ja dom är fruktansvärt bra jessica bullen ;) men dom kostar över 1000 kr va? ;$

2010-06-30 @ 20:13:38
Postat av: Jessica

Ja, men totalvärt dock :D

2010-06-30 @ 23:03:53
URL: http://ohjess.blogg.se/
Postat av: madelene

UPPDATERING KRÄVS! :D :D <3

2010-07-01 @ 21:35:07
URL: http://www.nattstad.se/madelenenyström

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0