hemkommen med hes hals och en pingu

nu är ja hemma från Stockholm, eller ja kom hem prick 3 inatt till mitt hus ;) haft en skitbra dag och vi har haft det kul så de va lyckat! blev inte så mycket shopping för min del, hittade egentligen massor men de blev en bikini och läppglans för min del, plus massa skrik från Gröna Lund :D vann dessutom en stor pingu i lotteri (a)

åkte förresten den nya Insane på Grönan och den va verkligen helt sjuuuk, aldrig varit så rädd i hela mitt liv och när den va över så börja ja grina av rädsla ;o haha ojoj, men den va jävligt rolig och verkligen helt "insane". ÅK DEN!

idag va vi lediga för att vi kom hem så sent och det va behövligt och ja sov ut till halv 1 ungefär då pappa väckte mig och tyckte de va dags att gå upp.. åt en snabb frukost och la mig sen i solen två timmar framåt, underbart <3 så idag har ja fått lite färg men hoppas på vackert väder imorrn me då ja blir ett år äldre, its my birthday! :D

pusss!




Kommentarer
Postat av: madelene

PINGU <3 bra att du haft en bra dag älskling :* puss och kram!

2010-06-04 @ 16:17:20
URL: http://madelenenystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0