ge mig bara denna dagen then lets go!

Ja, det är riktigt.
Tänka sig att jag börjar äntligen bli frisk, klagar verkligen inte och tröttnar icke på att säga de, mohhaa.
Iallafanken så va de 40års kalajs igår i edsvalla, massor av folk och roliga tävlingar, försöker lägga upp bilder men de går lite knapert :/ men ni ska att få se dom snarast. Orkade tyvärr inte alls länge, spöregnade och då blev halsen bara ännu värre så jag låter mer som sean kingston än mig själv faktiskt..
Åkte hem runt 11 ja och michael men drog till stan först och hämtade hans grejer och en snabbtitt inne på shell för att köpa tuttifrutti som jag längtar efter hela veckan! Kom hem och gjorde te och myste.
Idag började han jobba kl 11 så jag gick upp med honom men gick och la mig sen och sov till klockan 3, yum, kom upp och åt chiliconcarne med mor/far och syster ;d och nu sitter man här, väntar på att pappa ska komma hem med piggelin till mig ;)





Scenen, där det senare under kvällen vankades livemusik ;d




Tävling, tre olika lag vilket bestod av team "Släkt", "Vänner" & "Grannar"



:)



dragonfruit <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0