work it!

Dagen har varit asskön eftersom jag slutade redan kvart i 3, mycket tidigare än vanligt, tänk om de va så varje dag? Fast då tjänar man inte lika mycket ioförsig ;> Jag och emilia va rätt nöjda över vårt arbete idag fast jag har fått tid imorrn hos doktorn för mitt jäkla öra, alltid äre nåt.. antingen äre en propp eller öronflammation.
Vill verkligen träffa sandra imorrn vilket jag har lovat när jag blev ledig denna veckan, jobbar imorrn och sen äre ledigt onsdag och torsdag och ihelgen men massa planer på g.

Helgen som har varit va luuugn så de bara skrek om det, har bara jobbat men igår träffade jag frida vilket var längesen, mys. Har pratat med madde också, hoppas ni hade de kul i skruvsta, ville verkligen med :/

Hann med en liten shoppingtur när jag slutade också, det blev bergvik vilket är skönt när man har bilen och bara strosa runt där inne. Hittade inte så mycket som jag ville ändå ;o hittar tex mer på h&m istan än på bergvik, håller ni med or not? Fick mig iallafall ett rosa volanglinne där inne som kanske passar till fryksdalsdansen, och ett nagellack på vila bara för den söta burken ;)




älskar små söta saker, idag blev det ett nagellack.





Linnet ser väldigt brett ut dock men det äre icke.

Kommentarer
Postat av: madelene

åh, linnet va supersött älskling, klär dig verkligen :* <3

2010-07-05 @ 23:03:20
URL: http://www.nattstad.se/madelenenyström

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0