godmorgon!

Ohmy, det har varit en skitbra vecka och hoppas att den fortsätter så till slutet av den :) är ledig idag men annars har jag jobbat alla dagar utom onsdag.

- I tisdags kväll blev det lite party och jag va ensam hemma så det passade skitbra, va ju bara ja, michael och jockex2 men sen runt 2 på natten kom daniel förbi för han hörde hög musik, haha :D han trodde vi hade världens dundarfest men icke de men de va skittrevligt och kvällen slutade med att vi gick hem till daniel (två hus bort) och kom senare hem runt 4 på natten då postbilen susade förbi och solen började gå upp, kommer inte ihåg senast jag la mig så sent men kul vare! :D

- Och från torsdag till fredag sov jag hos fridos för då va vi alla på rixfm festivalen, ellerja vi grilla hemma hos frida först och sen drog vi ner till stan runt 9 men då va allt typ slut.. fast de gör inget ;) inte så stort fan av nån av artisterna som va där men vi gick sen till biljard nian mittimot tempel och drack nåra drinkar och hade mys :)
Jobbade sedan på fredagen och idag har jag sovit ut fast ja vakna 4 inatt av att min tv var på.. oops :)
Så nu väntar jag på att michael ska vakna till liv och ringa mig så vi kan ses, vet inte vad dagen bjuder på men här kommer nåra bilder från veckan. Enjoy! PUSSSSS <3











Kommentarer
Postat av: madelene

fin bild på dig boobiesara :D<3<3<3

2010-07-27 @ 17:24:37
URL: http://www.nattstad.se/madelenenyström
Postat av: sara

ja har inga booobies, de är du baby! finaste madelene :) <3<3

2010-07-27 @ 19:59:45
Postat av: sara

ja har inga booobies, de är du baby! finaste madelene :) <3<3

2010-07-27 @ 19:59:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0