sola och bada i pinacolada

Äntligen ledig en dag, hade gärnat varit ledig imorrn med för att sola och bada vilket jag gjorde idag och fasen va skönt det va! Mamma kom hem från jobbet kvart över ett och väckte mig (a) tar hårt på en att städa hotellrum ;) imorrn blire jobb igen men börjar klockan 10 imorrn.
Guess what? vi har fått studiebidrag vilket jag inte trodde vi skulle få eller att vi skulle få typ 500 spänn men vi fick hela, göttit de. Köpte ansiktskräm och concealer på cosmos idag :) bjöd även mammut på en glass, hur snäll? Känner mig riktigt vuxen, haha..

Now lets se some pictures!










vill ha dessa, antingen vita eller svarta. just 199 kronorr

Kommentarer
Postat av: madelene

det är för att vi inte fick något i augusti förra året sweety :* vill också städa hotellrum :( <3 <3 <3

2010-07-02 @ 09:00:14
URL: http://www.nattstad.se/madelenenyström

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0