SO GOOD!

Hellu, sitter framför tv:n hos syrran på orrholmen, vi känner oss lagomt glada efter möhippan igår för Erika ;) Avslutade kvällen kl 3 på natten efter nåra timmar inne på Blue Moon Bar, joja kom in.. mohaha :D
Va jäkligt kul kan jag lova, många dansgolv och sjukt bra musik så jag va nöjd. Vi va runt 16 stycken igår och bilder kommer när jag lagt in dom när jag kommer hem, massa uppdrag fick hon och det var en lyckad lång dag.

I fredags va jag, michael och jocke hemma hos madde&andreas till runt midnatt och alltid lika trevligt och mysigt med dessa två. Blev körvgrillning med massa ketchup och chips bla. Puss till er! <3<3 bääääst.
Nej nu ska vi cykla ner till pekås för lite handling, har nyss ätit frukost dock men mer mat behövs.




Gammal bild på mig och syster <3

Kommentarer
Postat av: madelene

bäst kan du va själv! : : :* <3

2010-07-12 @ 21:19:43
URL: http://www.nattstad.se/madelenenyström

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0