Shopping downtown

Nu har man kommit hem från stan med lite nya inhandlade saker och ett glatt humör :) fick med mig syrran hem så hon ska sova här, extra snäll är jag imorrn när jag ska upp 1 timme tidigare för att skjutsa henne till jobbet innan ja jobbar.. uäck egentligen, hatar tidiga mornar :(
Men idag va jag iallafall till arbetsförmedlingen och de va lite smådrygt ibörjan att vänta och sen trodde jag att jag hade "skrivit in mig" korrekt och fullt ut men de va en del kvar som jag och killen jag fick information av senare hjälpte mig med. Vi kom in på vad jag ville jobba med i framtiden och jag berättade om hajar och marinbiolog och det visade sig att han har simmat med hajar och jobbar på dykmagasinet.. hur stor är den på en skala 1-10?! Där började jag verkligen tro på att det va ödet ;)

Jaja, har nyss bakat banankladdkaka (låter skumt?) som blev ganska god, lite för mycket banan dock men nu ska vi se på filmen UPP om jag hittar den, den är så söt :)
Hörs imorrn efter jobbdagen, ska försöka se till att träffa sandra imorrn också (:





Jättesöt gammalrosa topp/blus från h&m fick jag med mig hem idag :)
Även svart bh och trosor och hårspray!

Kommentarer
Postat av: madelene

den va jättesöt! :) <3 <3

2010-07-27 @ 13:50:14
URL: http://www.nattstad.se/madelenenyström

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0