Platt/locktång :)

Hemkommen och ensam är man fast snart kommer älskling och jockex2. Hoppas ni har de bra på västkusten mor och far, skulle gärna viljat dit jag med men dom skulle åka själva. Har matat katterna hos david idag, gick så bra så och jag slutade runt halv 4 idag för vi va så snabba, yey till oss louise och emilia. känns skönt att få lite tid över till kvällen att hinna göra nåt oså ibland och imorrn är jag ledig minsann, ännu bättre :) Det känns GREAT för min hals, näsa och mina utslag..
Varför ska man va allergisk mot det man älskar mest? :( jag är verkligen en nöt-freak men får egentligen inte äta, skit äre..

Jaja, ska nog kolla om något ska handlas för mat till ikväll och imorrn, vet nåra saker som jag vill ha ;) bl.a lotion och yoghurt, mamma är bara för snäll för jag får låna hennes kort <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0