need your help :D

Vill och måste verkligen ändra "outfit" på min blogg, den ser så tråååkig ut. Messade nyss jessica om råd och hon sa nåt om koder oså men ja fattar inte.. hihi, pratade även om att ja vill göra slingor när jag får lön (fredag :D) vill göra nåt annat eller bara lite ljusare brunare slingor så det blir lite liv i håret för nu ser det verkligen dött ut.. Tänkte om man gör det när man får lön direkt så har man ju råd, smartigt, vill se på bio också ;>
Förutom det så är jag ensam hemma tills på fredag för mamma och pappa åker till västkusten ;) ME LIKE! Är ju ledig på onsdag vad jag vet och på lördag så det kanske vankas något skoj denna vecka, who know, annars blire bara lugnt och hoppas michael vill och kan komma över någon dag i veckan så slipper man va själv :) är kattvakt också åt min bror, ska dit imorrn och ge dom mat.

Bytheway så fick jag dricks idag, då blev jag glad :) har även namnsdag så fick pengar av kära mor och far, dom är för snälla!





Har ju köpt en ny plattång, GA.MA ITALIA heter den, 725:- på Åhlens.
Men har sett en annan så kanske ska byta :/ men annars ären verkligen bra.

Kommentarer
Postat av: madelene

grattis på namnsdagen saros, jag glömde bort det helt idag fast jag tänkte på det hela dagen igår att jag inte skulle glömma! strök under det i almenackan och allt ;@ blir irriterad på mig själv! kul med ny platttång iafl :D får man byta där när man testat den man köpt så måste du säga till :D för det får man icke på COOPbergvik iafl, dom kan se om man anävnt den, skittråkigt det :( PUSS HJÄRTEGULL <3

2010-07-19 @ 22:20:16
URL: http://www.nattstad.se/madelenenyström
Postat av: saros

hihi tack gumman! herregud, ingen fara, bara tanken är fin <3 naw ströke under också, go du är!

ja ja bytte min plattång idag till en Babyliss, mycket bättre lovar ja :D hon fråga om ja hade använt den men jag sa bara att ja hade packat upp den oså.. men hon tittade på den ändå, men de gick bra ;) hum okej dåligt de :/ men har du köpt en på coop eller hur blev de? annars är den ja köpte skitbra baby, PUSS LOVE! miss you :(<3

2010-07-20 @ 18:43:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0