ledig dag!

Hellloooo, igår var jag hos sandra, hade verkligen jättekul! tackar för dagen med dig :) sitter hos fridas place istan och chillar just nu :) har vart i skivan hela dagen typ, solat och badat, underbart! Har gjort blåbärspaj också, haha den blev sådär lyckad eller va säger du fridos? ;) har även gjort falukörver och makaroner, gött som fan efter en dag på stranden med bara bullar och dricka (jag har ätit de, hihi ;) )
Är chaffis åt mammut ikväll också som jag ska hämta snart så ha de bra allihopa. PUSS!

Måste bara säga att frida är så jävla bäst, love you girl! Har alltid så kul med henne, my true bff! <3<3




Kommentarer
Postat av: madelene

ni är söta tillsammans ni två :* <3

2010-07-08 @ 13:59:29
URL: http://www.nattstad.se/madelenenyström
Postat av: madelene

vill ses och prata av mig lite baby :* <3 jobbade michael på lördag? för det va då du va ledig va? älskling <3

2010-07-08 @ 19:54:40
URL: http://www.nattstad.se/madelenenyström
Postat av: idos

godingar <3

2010-07-09 @ 12:16:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0