jag vill se!

1. SHREK! bara måste ses ;)
Biopremiär på onsdag, vet inte om jag ska se den på svenska eller engelska. Vad tycker ni?







2. Sex and the city 2, vet att jag är lite sen men den vill jag verkligen se. Har hört både bra och dåligt hur filmen va, men ettan är alltid bäst så som det är på de flesta filmerna.







3. Step up 3D, kommer i augusti dock men vill se :)







4. Scream 4, kommer nästa år i april. Dom filmerna är sånna man ser allihop fast man alltid vet vad som händer ;p



Kommentarer
Postat av: madelene

åh, vill se alla utom den sista :D skräckisar har jag lagt av med, drömmer för mycet mardrömmar redan ;) hihi. puss gumman <3

2010-07-05 @ 23:05:23
URL: http://www.nattstad.se/madelenenyström
Postat av: saroos

hihi jo den skräckfilmen är bra, den kan vi se ;) ja men de gör ja med ;o om typ wrong turn och allt.. usch! kan hålla dig i handen när vi ser den, hihi (a) pusssss darlo <3<3

2010-07-07 @ 21:54:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0