GIMMIE HEAT!

Eller något sådant, vill iallafall ha värme för ja håller på och fryser sönder.. har ju jobbat hela dagen idag ioförsig men direkt man kommer ut så känns det som en höstdag.. i juli? come on gud!
Har fått lönen denna helgen och det blev massa pengar till mig, känns underbart gött kan jag lova gott folk. Hittils har jag spenderat lite på dessa saker:

1. En ny väska, kändes ganska behövligt.
2. Sminkborste, puder, nagellack, linne och mascara.
3. Tankat mammas bil för första gången (a)
4. Köpt skräpmat och betalat tillbaka pappa det jag va skyldig han.

Alltså inte så mycket onödigt ändå, försökte att hitta något på bergvik i fredags då frida va med men det blev inte mycket hittande där icke. Ska försöka en till omgång imorrn då jag ska till Arbetesförmedlingen för att skriva in mig, har fått lite råd från madde hur man gör ;) hihi <3




Kommentarer
Postat av: madelene

bra att du tog ett snack med gud för han verkade fan lyssna på dig :D värme <3

2010-07-27 @ 13:51:25
URL: http://www.nattstad.se/madelenenyström
Postat av: Mikaela

fin väska :) vart har du köpt den?

2010-08-05 @ 13:48:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0